Ανοιχτές θέσεις εργασίας

Παρακάτω θα βρείτε ανοιχτές θέσεις εργασίας για τις οποίες μπορείτε να μας αποστείλετε το βιογραφικό σας!

Τo Jobistas αναζητά για λογαριασμό πελάτη του, καταξιωμένης μεταποιητικής εταιρείας συσκευασιών στην περιοχή των Γιαννιτσών, υποψήφιο/α για θέση Βοηθού Λογιστή/ριας.

Αρμοδιότητες:

  • Εκτέλεση σε καθημερινή βάση όλων των εργασιών του λογιστηρίου όπως καταχώριση λογιστικών και εμπορικών εγγραφών, εσόδων, εξόδων, συμφωνίες λογαριασμών, σε άμεση συνεργασία με τον εξωτερικό συνεργάτη λογιστικής.
  • My Data: Μηναία Συμφωνία και αποστολή παραστατικών.
  • Συνεργασία με τον υπεύθυνο διαχείρισης αποθήκης της εταιρείας για την λογιστική και μηχανογραφημένη παρακολούθηση των πρώτων υλών και έτοιμων προϊόντων.
  • Διαχείριση, επίβλεψη και επικοινωνία μεταξύ της εταιρείας, των υπαλλήλων και του εξωτερικού συνεργάτη σε θέματα μισθοδοσίας και φοροτεχνικών ζητημάτων.
  • Επικοινωνία με υποψήφιους και προ-υπάρχοντες πελάτες.

Απαραίτητα και Επιθυμητά Προσόντα

  • Πτυχίο ΑΕΙ Οικονομικής / Λογιστικής Κατεύθυνσης.
  • Απαραίτητη η καλή γνώση αγγλικών.
  • Καλή γνώση χειρισμού Η/Υ, MS Office, ERP(επιθυμητή εμπειρία σε Entersoft).
  • Συνέπεια, εργατικότητα, μεθοδικότητα, και σημασία στη λεπτομέρεια.
  • Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες και ικανότητα εργασίας σε ομάδα.
  • Αναλυτική σκέψη και νοοτροπία συνεχούς βελτίωσης.
  • Εχεμύθεια, ακεραιότητα και υπευθυνότητα.
  • Εμπειρία σε λογιστήριο βιομηχανίας ή λογιστικό γραφείο με καταχώρηση σε Γ’ κατηγορίας βιβλία επιθυμητή.
  • Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις, για τους άνδρες υποψήφιους.

Παροχές

  • Ανταγωνιστικό Πακέτο Αποδοχών
  • Συνεχή εκπαίδευση σε συνεργασία με τους εξειδικευμένους εξωτερικούς συνεργάτες της εταιρείας σε θέματα λογιστικής και μηχανογράφησης.
  • Σύγχρονο και ανακαινισμένο γραφειακό χώρο εργασίας.
  • Φιλικό και προσιτό περιβάλλον μικρομεσαίας οικογενειακής επιχείρησης.

Η θέση αφορά 5ημερη, 8ωρη εργασία από Φεβρουάριο μέχρι τέλος Απριλίου και από Μάϊο έως Ιανουάριο 6ημερη, 46ωρη εργασία. ΔΕ- ΠΑ 08:00-16:00 και ΣΑ 08:00-14:00, όπου στις 6 επιπλέον ώρες θα προστίθεται η προσαύξηση της υπερεργασίας.

Αποστολή Βιογραφικού

We are currently looking on behalf of our client, a global leader in Electronics Manufacturing, for a highly motivated and customer centric talent to sell the company’s Universal Enclosure offering, including tailor-made products and services. Your mission will  be to drive sales growth across various channels, such as Distributors, Panel Builders, Machine Builders and Contractors. In this role, you'll identify and pursue new business opportunities to expand the customer base, ensuring that the company remains at the forefront of the industry. You'll also accelerate prescription efforts to Design firms and End Customers in targeted end market segments, aligning your efforts with the ambitious 2025 Sales & Marketing plan.

Key Responsibilities: Sales Strategy and Execution

In this role, you will embark on an exciting journey to promote and:

  • Implement the Annual Sales & Marketing plan.
  • Manage the full sales cycle, from lead generation to closing.
  • Drive project business growth through customization and prescription efforts.

Product and Solution Promotion:

  • Promote the Universal Enclosure offering and related solutions.
  • Provide technical support and training to customers and partners.
  • Leverage product customization capabilities for project requirements.

Relationship Management:

  • Build and maintain strong relationships with partners and customers.
  • Collaborate with internal teams to saturate different sales channels.
  • Engage with design firms and End Customers in target growing segments.

Market Intelligence and Strategy:

  • Analyze market trends and their impact on the product portfolio.
  • Identify and qualify leads using data-driven approaches.
  • Develop strategies to capture opportunities in growing segments.

Digital Tool Utilization:

  • Use Sales Digital Tools for customer management and opportunity tracking.


What qualifications will make you successful for this role?

Competencies & Skills:

  • Strong Sales Hunter mindset with proven abilities in prospecting, lead generation, negotiation, and closing deals.
  • Drive, resilience, and adaptability in dynamic sales environments.
  • Technical expertise in Electrical & Mechanical Engineering with strong analytical and problem-solving skills.
  • Ability to translate complex technical information into compelling value propositions.
  • Excellent collaboration and communication skills for building and maintaining strong relationships.
  • Proficient in using digital sales tools for customer management and opportunity tracking.

Education & Experience:

  • Education: Bachelor's  degree or equivalent in Electrical/Mechanical Engineering, Business Administration or a  related  field.
  • Sales Experience: At least 3 years in Field Sales, with a proven Sales Hunter track record.
  • Technical Background: Experience in Electrical & Mechanical Engineering and Industry Solution selling.

Αποστολή Βιογραφικού

Αναζητούμε για λογαριασμό πελάτη μας, καταξιωμένης βιομηχανικής εταιρείας με σύγχρονο εξοπλισμό και νέα γραμμή παραγωγής Ηλεκτρολόγο Μηχανικό για να ενταχθεί στην ομάδα Συντήρησης & Αυτοματισμού.

Ο κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος για τη συντήρηση, διάγνωση και αποκατάσταση βλαβών σε μηχανήματα υψηλής τεχνολογίας, διασφαλίζοντας τη συνεχή και αποδοτική λειτουργία των γραμμών παραγωγής.

Κύριες Αρμοδιότητες

  • Εκτέλεση προληπτικής και διορθωτικής συντήρησης στον ηλεκτρομηχανολογικό

εξοπλισμό.

  • Διάγνωση και επίλυση τεχνικών προβλημάτων σε μηχανές υψηλής ταχύτητας.
  • Συνεργασία με την ομάδα συντήρησης και παραγωγής για βελτιστοποίηση των διαδικασιών.
  • Τήρηση κανόνων ασφαλείας και διαδικασιών συντήρησης.
  • Συμμετοχή σε έργα βελτίωσης της λειτουργίας του εξοπλισμού.

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού ή Μηχανικού Αυτοματισμού (ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ/ΕΠΑΛ).
  • Ικανότητα ανάγνωσης ηλεκτρολογικών σχεδίων.
  • Εμπειρία στη συντήρηση και troubleshooting βιομηχανικού εξοπλισμού.
  • Ικανότητα εργασίας σε βάρδιες.
  • Διάθεση για συνεχή εκπαίδευση και εξέλιξη.
  • Επιθυμητή εμπειρία σε μηχανές συσκευασίας, βιομηχανία γάλακτος ή τροφίμων.

Παροχές

  • Ανταγωνιστικός μισθός
  • Ιδιωτική ασφάλιση υγείας & ζωής.
  • Μεταφορά με εταιρικό λεωφορείο από Κιλκίς & Θεσσαλονίκη.
  • Σύγχρονο και ασφαλές εργασιακό περιβάλλον με προοπτικές εξέλιξης.

Αποστολή Βιογραφικού

We are currently seeking on behalf of our client, a leading metal manufacturing company with one of the most famous greek brands in the sector, a Production Coordinator.

Key Responsibilities:

  • Oversee and manage the operational activities of the production, packaging, warehousing, and maintenance departments, ensuring adherence to company production procedures and safety regulations.
  • Plan and allocate workforce within areas of responsibility to optimize operations.
  • Ensure production processes are carried out at the lowest possible cost without compromising quality or efficiency.
  • Guarantee that products are manufactured according to the production schedule, meeting established timelines and deadlines.
  • Plan and oversee regular and ad-hoc maintenance of machinery and equipment within the scope of responsibility.
  • Ensure strict compliance with health and safety procedures across all departments under his/her management.
  • Provide immediate support in areas of ESG.

Requirements:

  • Bachelor’s degree in Engineering, preferably in Mechanical Engineering.
  • Minimum 3 years of experience in a similar role.
  • Strong leadership and team management skills.
  • Excellent understanding of production processes, machinery, and maintenance protocols.
  • Knowledge of safety, health, and environmental regulations.
  • Familiarity with ESG, sustainability initiatives, and relevant compliance frameworks.

Company Offers:

  • Competitive compensation package.
  • Ticket restaurant card.
  • Private health insurance.
  • Opportunities for professional development and career growth.

Τo Jobistas αναζητά για λογαριασμό πελάτη του, εταιρείας που ειδικεύεται σε υποσταθμούς Μέσης & Χαμηλής ΤάσηςΗλεκτρολόγο με εμπειρία σε μέση τάση. Η εταιρεία παρέχει ένα πολύ μεγάλο εύρος ηλεκτρολογικών υπηρεσιών υψηλής ποιότητας και προδιαγραφών στο χώρο της βιομηχανίας, των κτιριακών υποδομών και των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας με εργασίες όπως συντηρήσεις, επισκευές-αντικαταστάσεις και αναβαθμίσεις υπάρχοντος εξοπλισμού, εγκαταστάσεις νέου εξοπλισμού και εργασίες commissioning & start-up.

Αρμοδιότητες θέσης:

  • Συνεργασία με ομάδα τεχνικών για τη διενέργεια συντηρήσεων
  • Διενέργεια ειδικών ηλεκτρικών μετρήσεων και δοκιμών σε εξοπλισμό ισχύος (διακόπτες, μετασχηματιστές, ηλεκτρονόμους κλπ.)
  • Προγραμματισμός, παραμετροποίηση και εγκατάσταση ηλεκτρονόμων, μετρητών ενέργειας κλπ.
  • Διάγνωση και επίλυση προβλημάτων/βλαβών on site

Επιθυμητά προσόντα:

  • 3-5 χρόνια εμπειρία σε Μέση Τάση
  • Πτυχίο Ηλεκτρολόγου (ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ/ΕΠΑΛ)
  • Ισχυρή τεχνική αντίληψη και δυνατότητα επίλυσης βλαβών
  • Ευχέρεια στη χρήση εργαλείων και οργάνων μέτρησης
  • Δίπλωμα οδήγησης
  • Δυνατότητα ταξιδίων αυθημερόν και σε ορισμένες περιπτώσεις με σύντομη διανυκτέρευση

Παροχές

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, μηνιαία benefits και επιπλέον ετήσια bonus απόδοσης
  • Ευκαιρίες ιεραρχικής εξέλιξης στην εταιρεία
  • Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας με συνεργασίες με τις μεγαλύτερες εταιρείες της αγοράς

Αποστολή Βιογραφικού

To Jobistas αναζητά για λογαριασμό πελάτη του, καταξιωμένης βιομηχανικής εταιρείας στην περιοχή της Κομοτηνής, Μηχανικό Παραγωγής (Μηχανολόγο ή Χημικό), για το τμήμα Ποιότητας.

Κύριες Αρμοδιότητες:

  • Επίβλεψη και βελτιστοποίηση διαδικασιών παραγωγής.
  • Έλεγχος προϊόντων.
  • Διασφάλιση συμμόρφωσης με τα πρότυπα ποιότητας και ασφάλειας.
  • Συνεργασία με εξωτερικούς φορείς και ινστιτούτα στα πλαίσια πιστοποιήσεων, όπως ISO και άλλα πρότυπα.
  • Συνεργασία με τις υπόλοιπες ομάδες για την επίτευξη στόχων παραγωγής.


Απαραίτητα Προσόντα:

  • Πτυχίο Μηχανολόγου ή Χημικού Μηχανικού.
  • Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση θα εκτιμηθεί.
  • Ικανότητες οργάνωσης, επικοινωνίας και επίλυσης προβλημάτων.


Παροχές:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.
  • Δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης.
  • Συνεχής εκπαίδευση
  • Σύγχρονο και δυναμικό εργασιακό περιβάλλον

Αποστολή Βιογραφικού

We are currently seeking on behalf of our client, a well established accounting and auditing firm, part of a big global network, an Accounting Supervisor for the Athens Office.

The role requires very good knowledge on double entry books, including the preparation of financial statements, good command of English language and the ability to manage a group of lower level accountants.

Key Responsibilities:

  • Provide accounting and tax consulting or compliance services to corporate clients in compliance with laws and regulations within timeframe.
  • Perform day-to-day accounting activities for corporate clients.
  • Post day-to-day invoices using appropriate ERP software programs.
  • Encoding accounting entries for data processing.
  • Calculating and checking to make sure payments, amounts and records are correct.
  • Perform monthly and year end accounting activities (Returns: VAT – VIES / Witholding Taxes/ Intrastat/ Income Tax statement).
  • Ensuring timely preparation and submission of VAT and other tax returns.
  • Completing financial reports on a regular basis and providing information to finance teams.
  • Reconciling financial accounts.
  • Coordinating internal and external audits.
  • Deliver excellent client service.

Requirements:

  • Degree in Accounting/Economics.
  • At least 4 years of relevant Accounting experience in a Professional Services Firm or in accounting & Tax Outsourcing Services.
  • IFRS knowledge base with regards to interpretation of accounting standards and their application.
  • Experience with ERPs. 
  • Fluent written and spoken English.
  • Excellent communication skills.
  • Strong IT skills for data entry and spreadsheet software.

Company offers:

  • Competitive remuneration package.
  • Pleasant working environment.
  • Hybrid working model
  • exposure to international accounting practices.
  • The opportunity for advancement

 

Αποστολή Βιογραφικού

Are you a creative thinker with a passion for branding and innovative marketing? Join a successful and highly regarded food company with a standout brand, recognized for quality and appeal!

We are looking on behalf of our client, for a Marketing Executive to bring fresh, engaging ideas and drive our brand's presence across multiple channels.

Key Responsibilities:

  • Develop and execute compelling marketing campaigns, ensuring brand consistency and appeal.
  • Generate creative ideas for social media engagement, promotional activities, and ad campaigns that capture and inspire audience.
  • Work closely with external partners to bring your ideas to life, from content creation to campaign execution.
  • Analyze trends and competitor activities to keep the brand at the forefront of the industry.


Requirements:

  • Proven experience in a marketing role, ideally within a brand-focused environment.
  • Strong creative and strategic thinking skills.
  • Ability to collaborate with external agencies and partners to execute campaigns seamlessly.
  • A proactive approach to ideation and innovation in brand presence and engagement.

Company Offers:

  • Competitive salary
  • Company car
  • Exciting opportunities for growth and career development


If you're ready to make a significant impact with a dynamic and recognized brand, apply today!

 


Αποστολή Βιογραφικού

We are currently seeking on behalf of our client, a leading multinational company in the field of energy management and automation, a person to take on the position of Specification Engineer, joining the Commercial and Industrial Buildings (CIB) Channel. As a Specification Engineer, you will play a crucial role in driving business growth by deploying all prescription actions with Electromechanical Design Offices assigned, in order to maximize the business with them.

Key Responsibilities

  • Collaborate with engineers, consultants, and contractors to identify project requirements and provide technical guidance and support.
  • Develop and manage product specifications for construction and building projects, ensuring alignment with customer needs and project specifications.
  • Stay updated on industry trends, standards, and regulations related to building systems, codes, and certifications.
  • Conduct product presentations and trainings to educate stakeholders on the features, benefits, and applications of company’s  products with ability to understand the customer needs and to position their needs in the value chain and competitive environment (market and competitors), in order to best promote company’s  solutions and products.
  • Provide technical support to internal sales teams, assisting in resolving customer queries and addressing technical issues.
  • Act as a liaison between customers, sales teams, and product development teams to communicate customer requirements, feedback, and market insights.
  • Collaborate with the marketing team to develop technical content, including product literature, white papers, case studies, and application notes.
  • Ability to build an environment and relationship of trust and credibility with customers, understanding customer needs and goal alignment, developing rapport with key contacts.  


Candidate Profile

  • Bachelor's degree in Electrical Engineering from a University
  • Proven experience as a Specification Engineer or in a similar technical role within the building and construction industry.
  • Strong technical knowledge of electrical systems (low voltage and medium voltage distribution), building automation (BMS and KNX), or related products.
  • Excellent interpersonal, communication, and presentation skills.
  • Ability to understand complex technical requirements and translate them into product specifications.
  • Strong problem-solving and analytical thinking.
  • Willingness to travel as needed to meet with clients and attend industry events
  • Strong Knowledge in Electrical AutoCAD and able to create SLD and Submittal Drawings
  • Basic knowledge in AutoCAD Revit


Αποστολή Βιογραφικού

We are currently seeking on behalf of our client, a world-leading technology manufacturing company, an experienced Production Supervisor.

Key activities and responsibilities of this role include:

  • Supervise the entire operations of the production to achieve high performance
  • Analyze and report production KPIs to optimize productivity and quality
  • Maintain a clean and safe working environment by following EHS
  • Locate and resolve production issues
  • Suggest and implement an effective plan to increase productivity
  • Daily interaction with the team members and mainly collaboration with the departments, Maintenance and Quality Control, to ensure and achieve all the assigned targets
  • Conduct performance evaluation and define training needs to enhance employee’s development
  • Provide support for work relevant issues and recommends adjustments in job training to improve productivity and efficiency

Job requirements:

  • 2-5 years of working experience as Production Supervisor in industrial/ manufacturing environment
  • BSc in Engineering or relevant areas - MSc is a plus
  • Excellent MS Office knowledge
  • Fluency in English (verbal & written)
  • Greek native language
  • Κnowledge of ERP (preferably SAP)
  • Excellent knowledge of health and safety regulations
  • Excellent leadership and organizational skills
  • Strong multi-tasking, decision-making and problem-solving skills

Company Offers:

  • A competitive salary based on experience and topped up with other benefits
  • Company family healthcare plan
  • Continuous learning opportunities. Allocated training budget that can be spent on books, online courses, or other training materials.
  • Established framework for career development
  • International mobility opportunities

Αποστολή Βιογραφικού

Ο πελάτης μας, μια δυναμική και αναπτυσσόμενη βιομηχανία κατασκευής πλαστικών στη Θεσσαλονίκη, αναζητά Injection Molding Process Technician για να ενταχθεί στην ομάδα της. Ο ιδανικός υποψήφιος θα είναι υπεύθυνος για τη ρύθμιση, παρακολούθηση, λειτουργία και αντιμετώπιση προβλημάτων σε μηχανές έγχυσης πλαστικών, εξασφαλίζοντας την άριστη ποιότητα παραγωγής και τη συμμόρφωση με τα πρότυπα της εταιρείας.

Κύριες Αρμοδιότητες:

  • Ρύθμιση και έναρξη λειτουργίας μηχανών έγχυσης πλαστικών και βοηθητικού εξοπλισμού σύμφωνα με τις προκαθορισμένες παραμέτρους.
  • Παρακολούθηση της διαδικασίας παραγωγής, αναγνώριση και επίλυση τεχνικών προβλημάτων, και διασφάλιση της συνεχούς παραγωγής.
  • Έλεγχος ποιότητας των παραγόμενων προϊόντων με τη χρήση μεθόδων και εργαλείων μέτρησης (π.χ. παχύμετρα, δοκιμαστικές μέθοδοι).
  • Συμμετοχή στην ανάλυση και βελτιστοποίηση των καλουπιών και της παραγωγικής διαδικασίας για μείωση του χρόνου κύκλου και διασφάλιση της ποιότητας.
  • Εκτέλεση προληπτικής συντήρησης του εξοπλισμού και καταγραφή αλλαγών στις διαδικασίες παραγωγής.
  • Κατανόηση των ιδιοτήτων πρώτων υλών και των μεταβλητών της διαδικασίας έγχυσης.
  • Συνεργασία με την ομάδα Μηχανικών και Τεχνικών για την επίλυση τεχνικών θεμάτων και την ανάπτυξη νέων καλουπιών και διαδικασιών.


Απαιτούμενα Προσόντα:

  • Εμπειρία στον τομέα της έγχυσης πλαστικών και γνώση των επιστημονικών αρχών της έγχυσης και των μεθόδων υπερεπικάλυψης (overmolding).
  • Καλή γνώση εργαλείων και εξοπλισμού που χρησιμοποιούνται στην παραγωγή πλαστικών.
  • Ικανότητα ανάγνωσης τεχνικών σχεδίων και κατανόησης προδιαγραφών.
  • Δεξιότητες αντιμετώπισης προβλημάτων και διαχείρισης διαδικασιών.
  • Επικοινωνιακές δεξιότητες και ομαδικό πνεύμα.
  • Δυνατότητα ευελιξίας στο ωράριο εργασίας.
  • Καλή γνώση Αγγλικών θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν.


Προσφέρουμε:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.
  • Δυνατότητες επαγγελματικής ανάπτυξης.
  • Ένα σύγχρονο και ασφαλές περιβάλλον εργασίας.
  • Συνεργασία με μια έμπειρη και φιλική ομάδα επαγγελματιών.

Αποστολή Βιογραφικού

Αναζητούμε έναν/μία έμπειρο/η επαγγελματία HR που θα αναλάβει τη δημιουργία και τη λειτουργία του τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού για λογαριασμό γνωστής αλυσίδας εστιατορίων με έδρα την Πάτρα.

Κύριες Αρμοδιότητες:

  • Δημιουργία και ανάπτυξη του τμήματος HR.
  • Αξιολόγηση βιογραφικών και διενέργεια συνεντεύξεων.
  • Οργάνωση και υλοποίηση προγραμμάτων εκπαίδευσης και ανάπτυξης προσωπικού.
  • Υλοποίηση πολιτικών διαχείρισης προσωπικού σύμφωνα με τις στρατηγικές της εταιρείας.
  • Παροχή συμβουλευτικής υποστήριξης σε θέματα προσωπικού.


Απαραίτητα Προσόντα:

  • Πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού ή συναφή κλάδο.
  • Αποδεδειγμένη εμπειρία σε αντίστοιχη θέση σε εταιρεία εστίασης (ιδανικά σε αλυσίδα).
  • Εξοικείωση με τις διαδικασίες πρόσληψης, εκπαίδευσης και ανάπτυξης προσωπικού.
  • Άριστες οργανωτικές δεξιότητες και δυνατότητα καθοδήγησης ομάδας.
  • Ικανότητες επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης.


Η εταιρεία προσφέρει:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.
  • Δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης.
  • Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας.

Αποστολή Βιογραφικού

Our client, a well known and rapidly growing Dental Medical Device company is looking for a results driven Field Sales Representative – reporting to the Marketing & Sales Director – to address customer needs within a specific region and generate new business opportunities.

The successful candidate will play a key role in increasing income and revenue by managing and negotiating with clients, identifying prospects and managing sales of products and services.

Responsibilities:

  • Act as a point of contact for existing and potential customers within assigned territory
  • Daily meetings with dentists
  • Present our products and services to prospective customers
    Identify customer needs, recommend and cross-sell products when appropriate
  • Meet personal and team sales targets
  • Attend conferences, seminars and networking events to build relationships and keep abreast of the latest developments
  • Stay up-to-date on market trends, competition, and industry developments
  • Provide regular reports on sales activities and results to management


Qualifications:

    • BSc in Marketing, Business Administration or a Diploma in Sales techniques is a plus
    • Previous experience on Dental Medical Devices will be an asset (not necessary)
    • Strong communication, negotiation and interpersonal skills
    • Ability to build and maintain relationships with potential clients
    • A desire to learn and grow in the sales field
    • Self-motivation and results drive
    • Ability to work independently and as part of a team


Αποστολή Βιογραφικού

Το Jobistas αναζητά για λογαριασμό πελάτη του, πολυεθνικής εταιρείας επαγγελματικών ψυγείων και καινοτόμων λύσεων ψύξης, έναν/μια Field Service Coordinator/Back Office Executive με έδρα την Κηφισιά.

Η θέση αφορά συντονιστικό ρόλο στο τμήμα της εταιρείας που ασχολείται με τις υπηρεσίες επισκευής/συντήρησης του εξοπλισμού της εταιρείας που βρίσκεται προς χρήση στον χώρο των πελατών, με έμφαση στη διαχείριση των αιτημάτων, την παρακολούθηση της πορείας των εργασιών και την υποστήριξη της ομάδας των τεχνικών σε επίπεδο back-office.

Κύριες Αρμοδιότητες:

  • Διαχείριση και συντονισμός των υπεργολάβων για την έγκαιρη και ποιοτική ολοκλήρωση των επισκευών.
  • Επικοινωνία με πελάτες και τεχνικούς για την ανάλυση και επίλυση θεμάτων που προκύπτουν.
  • Διαχείριση και παρακολούθηση αποθεμάτων ανταλλακτικών, σε συνεργασία με την αποθήκη.
  • Χρήση CRM συστήματος για την καταγραφή και παρακολούθηση εργασιών.
  • Συνεργασία με τμήματα όπως Sales, Account Management και Quality για την ομαλή εξυπηρέτηση των πελατών.

Απαραίτητα Προσόντα:

  • 1-2 χρόνια εμπειρίας σε εξυπηρέτηση πελατών, ιδανικά στον τομέα service συσκευών.
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
  • Εμπειρία στη χρήση CRM συστημάτων.
  • Εξαιρετικές επικοινωνιακές δεξιότητες και ικανότητα προσαρμογής σε απαιτητικές καταστάσεις.

Παροχές:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.
  • Ιδιωτική ιατροφαρμακευτική ασφάλιση και συνταξιοδοτικό πρόγραμμα.
  • Υβριδικό μοντέλο εργασίας ( έως 2 ημέρες τηλεργασία μετά την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης ).
  • Κινητό τηλέφωνο και laptop.
  • Προοπτικές εξέλιξης εντός του τμήματος και του ομίλου

Αποστολή Βιογραφικού

We are currently seeking on behalf of our client, a leading manufacturing company, an Accounting Supervisor.

Main responsibilities:

  • Oversee day-to-day accounting operations, ensuring compliance with financial regulations and company policies
  • Maintain accurate and complete records, including ledgers, invoices and receipts
  • Supervise and mentor a team of accounting staff, ensuring high performance and professional development
  • Supervise the preparation of accurate and timely financial statements, including income statements, balance sheets, and cash flow reports
  • Manage accounting activities related to export transactions, including customs duties, VAT refunds, and currency conversions
  • Assist in the reviewing process of expenses
  • Create Ad Hoc reports

Requirements:

  • Minimum of 2 years of progressive experience in accounting supevisor role, ideally in an industrial environment with export activity
  • B’ class signatory rights is mandatory; A’ class signatory rights would be considered an asset
  • Accounting/Finance Related Bachelor’s or master’s degree
  • Team spirit and positive predisposition to contribute to the overall goals
  • Excellent Knowledge of English, written and spoken
  • Very good Knowledge of MS Office
  • Knowledge of Accounting ERP’s

The company offers:

  • Competitive salary package
  • Private health insurance
  • Coverage of transportation expenses to and from the workplace.
  • Potential for a hybrid work arrangement, offering flexibility and a better work-life balance

Αποστολή Βιογραφικού

 

Το Jobistas αναζητά για λογαριασμό πελάτη του, εταιρείας που δραστηριοποιείται στον κλάδο εμπορίας υδραυλικών ειδών, παρέχοντας ολοκληρωμένες λύσεις για ύδρευση, αποχέτευση, κλιματισμό καθώς και πυροσβεστικό εξοπλισμό, Sales Engineer για το τμήμα πωλήσεων.

Περιγραφή Θέσης

Ο Sales Engineer θα είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη και διαχείριση του πελατολογίου, με έμφαση στις πωλήσεις προϊόντων σε εργολάβους και τεχνικές εταιρείες που κατασκευάζουν νέα έργα. Το μεγαλύτερο μέρος της εργασίας θα περιλαμβάνει επισκέψεις σε πελάτες για την αναζήτηση νέων συνεργασιών και την υποστήριξη υφιστάμενων.

Αρμοδιότητες

  • Εύρεση νέων πελατών
  • Διαχείριση και ανάπτυξη υπάρχοντος πελατολογίου
  • Διεύρυνση νέων συνεργασιών σε νέα υπο ανάπτυξη έργα
  • Παροχή τεχνικών συμβουλών και προτάσεων στους πελάτες
  • Σύνταξη και αποστολή προσφορών

Απαραίτητα Προσόντα

  • Προϋπηρεσία 2-5 ετών σε πωλήσεις τεχνικών ή μηχανολογικών προϊόντων
  • Επιθυμητές σπουδές στον τομέα της Μηχανολογίας ή σχετική επαγγελματική εμπειρία
  • Ικανότητα επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης
  • Διάθεση για εκμάθηση και ανάπτυξη στον κλάδο
  • Οργανωτικές δεξιότητες και δυνατότητα διαχείρισης πολλαπλών έργων

Παροχές

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Εταιρικό αυτοκίνητο και κινητό τηλέφωνο
  • Bonus επί των πωλήσεων
  • Δυνατότητα επαγγελματικής εξέλιξης σε μια αναπτυσσόμενη εταιρεία

Εάν σας ενδιαφέρει η θέση, στείλτε το βιογραφικό σας και γίνετε μέρος μιας δυναμικής ομάδας!

Αποστολή Βιογραφικού

Our client, a leading and well-established food industry company with a strong presence in the market is seeking a skilled Financial Analyst to join its Controlling Department.

Responsibilities:

  • Gather, organize and analyze financial data, pertaining to product and customer profitability
  • Prepare detailed reports, both periodically and ad hoc
  • Participate in the annual budget and relevant forecasts during the year
  • Create and manage budgets and monitor spending
  • Collecting financial data for P&L preparation
  • Track and determine financial status by analyzing actual results in comparison with forecasts
  • Participate in creating the monthly report for the BoD
  • Contribute to the creation and implementation of strategic financial initiatives and provide insightful recommendations


Requirements:

  • Bachelor’s degree in Finance, Accounting, or a related field; a Master’s degree or relevant certification (e.g., CFA) is a plus
  • At least 3 years of experience in a financial analysis or controlling role, ideally within the food or FMCG industry
  • Strong analytical skills and the ability to work with complex financial data
  • Good knowledge of the English language
  • Advanced knowledge of MS Office, databases
  • Strong communication skills and ability to work well within a team


Company offers:

  • Competitive salary
  • Opportunities for professional growth and development
  • Private health insurance
  • A supportive work environment within a highly respected company in the food industry


Αποστολή Βιογραφικού

Αναζητούμε για λογαριασμό πελάτη μας, μεγάλης και καταξιωμένης εταιρείας παραγωγής τροφίμων, Μηχανολόγο Μηχανικό Βάρδιας.

 

Βασικές αρμοδιότητες

  • Επιβλέπει και συντηρεί τις μηχανολογικές εγκαταστάσεις και υποδομές.
  • Επιβλέπει και ρυθμίζει τα μηχανήματα παραγωγής.
  • Συμμετέχει στους ελέγχους και παρακολουθεί την ομαλή λειτουργία των συστημάτων.
  • Αναλαμβάνει την υποστήριξη/επίλυση των βλαβών κατά την παραγωγική διαδικασία.
  • Συνεργάζεται με τα μέλη της ομάδας για τον προγραμματισμό των επισκευών στον μηχανολογικό εξοπλισμό των γραμμών παραγωγής.
  • Συμμετέχει στις τακτικές προληπτικές συντηρήσεις, προτείνει λύσεις και κάνει διορθωτικές κινήσεις με στόχο τη βέλτιστη λειτουργία του εξοπλισμού.

Προφίλ

  • Απόφοιτος ΤΕΙ Ηλεκτρολογίας ή Μηχανολογίας ή Κάτοχος Αδείας Αρχιτεχνίτη Μηχανικού Εγκαταστάσεων
  • Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση
  • Γνώση μηχανολογικών και πνευματικών συστημάτων
  • Κατανόηση μηχανολογικού σχεδίου
  • Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Ευελιξία εργασίας σε βάρδιες

Η εταιρεία προσφέρει

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
  • Διαρκής εκπαίδευση σε μια ταχέως αναπτυσσόμενη επιχείρηση
  • Κουλτούρα που επενδύει στη συνεχή ανάπτυξη και τις νέες ιδέες


Αποστολή Βιογραφικού

We are currently seeking on behalf of our client, a leading information and knowledge broker, for a Client Service Associate to join their team.

As an Associate in the Client Service Team, you will act as a knowledge broker between the clients and industry experts. Your role is to partner with the clients to understand their knowledge gaps and identify experts with the most relevant
experience and knowledge that can address them. You will need to think critically and fast, conduct high-level research into industries and companies, and identify the best experts ensuring they have the most relevant experience and knowledge to address our clients’ questions. You will spend a reasonable amount of time reaching out to potential experts via phone and email to assess whether they possess the relevant experience and knowledge, before connecting them with our clients. Working on multiple client projects at once, you will quickly develop core skills in sales, time management & prioritization, negotiation and professional communication skills. 

Your key responsibilities will include:

  • Reviewing client project briefs to understand their knowledge gaps and conduct high level industry and company research to identify the most relevant experts
  • Utilizing phone, LinkedIn, and email outreach to connect with experts
  • Critically screening experts for their suitability and relevance to address a client’s needs with an emphasis on quality


Requirements

  • 0-3 years of work experience
  • Undergraduate degree with a track record of strong academic performance
  • A natural negotiator and salesperson
  • Strong interest and passion for the business world
  • Inquisitive and committed to self-development and lifelong learning
  • Fluency in English is a must
  • Fluency in another language is a huge plus!


What the company offers

  • Competitive compensation schemes including a monthly performance bonus
  • Structured career path
  • The opportunity to gain transferable skills including research, sales, negotiation, commercial awareness, professional communication, time and project management
  • A dedicated learning programm
  • Be part of a creative, entrepreneurial and fast-paced, workplace guided by the values of respect, teamwork, ownership and growth mindset
  • An organization with a truly global outlook and entrepreneurial core


Αποστολή Βιογραφικού

We are currently seeking on behalf of our client, a leading construction company an experienced Site Electrical Engineer to join their dynamic team.
If you have a proven track record in industrial construction and are ready to take on new challenges, we want to hear from you!

Key Responsibilities:

  • Oversee electrical installations on-site for industrial projects.
  • Ensure compliance with electrical codes, regulations, and safety standards.
  • Coordinate with project managers, architects, and other engineers to deliver project milestones.
  • Troubleshoot and resolve electrical issues that arise during the construction phase.
  • Participate in inspections and testing of electrical systems.

Required Qualifications:

  • Degree in Electrical Engineering or related field.
  • Minimum 3-5 years of experience as a Site Electrical Engineer, specifically in industrial projects.
  • Knowledge of AutoCAD, electrical design software, and project management tools.
  • Familiarity with local and international electrical standards and safety protocols.
  • Strong problem-solving skills and the ability to work under pressure.
  • Excellent communication and teamwork skills.

Benefits:

  • Competitive salary and benefits package.
  • Opportunities for career growth and development.
  • Collaborative and innovative working environment.

Αποστολή Βιογραφικού

We are currently looking on behalf of our client, a global leader in Electronics Manufacturing, for a highly motivated and customer centric talent to join the Commercial Industrial Buildings Channel. As a Sales Engineer, the job holder will be directly reporting to Channel Director. His / her main role is
to follow-up and support the growth of new and existing indirect customers and implement our commercial policy
towards maximizing sales through the channel of diffused customers & electricians.

Key Responsibilities:

  • Maintains a high level of customer satisfaction through increased availability/access, timely communication, technical
    support and following up on account offers and orders.
  • Develops new sales opportunities while addressing the needs of existing customer database.
  • Intense interaction with his / customer portfolio and organization / coordination / implementation of technical
    presentations to them.
  • Negotiates and coordinates bids and technocommercial offers.
  • Works closely with other sales team, product managers, engineering team, etc.
  • Works directly with the diffused customers and support them with their own opportunities
  • Contributes to contracts creation and support customers to achieve agreed quantitative and qualitative KPIs.
  • Finds ways to create synergies in order to expad his / her customer portfolio to support sales coverage.

Candidate Profile:

  • Bachelor Degree in Electrical Engineering from a University or a Technological Institution
  • 3-4 years of work experience in sales with Electrical Installers or Contractors
  • Proficient oral and written command of the English language
  • Advanced PC Skills, especially regarding MS Office Suite
  • Strong negotiation & communication skills
  • Customer focused
  • Team player, ability to interact with colleagues at all levels
  • Ability to travel throughout the country
  • Achievement drive and results orientation
  • Self-driven, able to work autonomously and take initiative
  • Global mindset willing to adapt in a multi-cultural environment

Αποστολή Βιογραφικού

We are currently looking on behalf of our client, a global leader in Electronics Manufacturing, for a highly motivated and customer centric talent to join the Commercial Industrial Buildings Channel. As a Sales Engineer, the job holder will be directly reporting to Channel Director. His / her main role is
to follow-up and support the growth of new and existing indirect customers and implement our commercial policy
towards maximizing sales through the channel of diffused customers & electricians.

Key Responsibilities:

  • Maintains a high level of customer satisfaction through increased availability/access, timely communication, technical
    support and following up on account offers and orders.
  • Develops new sales opportunities while addressing the needs of existing customer database.
  • Intense interaction with his / customer portfolio and organization / coordination / implementation of technical
    presentations to them.
  • Negotiates and coordinates bids and technocommercial offers.
  • Works closely with other sales team, product managers, engineering team, etc.
  • Works directly with the diffused customers and support them with their own opportunities
  • Contributes to contracts creation and support customers to achieve agreed quantitative and qualitative KPIs.
  • Finds ways to create synergies in order to expad his / her customer portfolio to support sales coverage.

Candidate Profile:

  • Bachelor Degree in Electrical Engineering from a University or a Technological Institution
  • 3-4 years of work experience in sales with Electrical Installers or Contractors
  • Proficient oral and written command of the English language
  • Advanced PC Skills, especially regarding MS Office Suite
  • Strong negotiation & communication skills
  • Customer focused
  • Team player, ability to interact with colleagues at all levels
  • Ability to travel throughout the country
  • Achievement drive and results orientation
  • Self-driven, able to work autonomously and take initiative
  • Global mindset willing to adapt in a multi-cultural environment

Αποστολή Βιογραφικού

Jobistas is currently seeking on behalf of its client, a very successful company specializing in Lubricants, Cleaners and Hardware for Industrial Machinery, a Technical Advisor to cover Thessaloniki and the surrounding areas!

A Technical Advisor role means:

  • Making appointments to visit end users and/or maintenance management of potential customers
  • Personally advising them on lubrication related issues helping them to achieve their goals
  • Demonstrating and selling our solutions
  • Training the operators of your customer in the right use of our products and helping them to start up
  • Following-up on site to continuously prove the value (cost savings, more output, compliance) of our solutions
  • Servicing, supporting and further developing existing clients
  • Establishing trust and rapport with your customers
  • Developing your area to achieve maximum market penetration

Candidate Profile:

  • Technical affinity or background; having experience selling technical solutions to the industry is a plus
  • Commercial attitude but always putting the client’s interests first
  • Strong relationship building and communication skills
  • A high degree of self-motivation and interest in ongoing training
  • Likes to run projects with clients and making technical reports to prove our value
  • A success oriented, strategic thinking and acting mindset
  • Full valid Greek car driving license

The Company offers:

  • Full-time, Long-term employment
  • Attractive fixed salary, with high (uncapped) commission
  • Access to practical knowledge and experiences (success stories) built up during the past 40 yearsby 500+ Technical Advisors in 50+ countries through language independent chat and search systems
  • Support and supervision through frequent (field) coaching (your success is our success)
  • Ongoing technical trainings
  • Defined Sales Territory
  • Career development opportunities
  • Company car/car allowance, phone, laptop/tablet
  • Open team and communication culture

Αποστολή Βιογραφικού

Ο πελάτης μας, μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες εμπορίας ηλεκτρολογικού και βιομηχανικού υλικού, επιθυμεί να προσλάβει:
SALES ENGINEER - ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΠΩΛΗΣΕΩΝ.

Οι κατάλληλοι υποψήφιοι πρέπει να έχουν ευχάριστο και επικοινωνιακό χαρακτήρα, ομαδικό πνεύμα, θετική διάθεση και ενθουσιασμό, ώστε να επιτυγχάνεται η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών που χαρακτηρίζει την εταιρία μας.

Αρμοδιότητες:

  • Συνεργασία και τεχνική υποστήριξη του τμήματος πωλήσεων και του τμήματος Β2Β.
  • Διαμόρφωση εξατομικευμένων οικονομικών προτάσεων και λύσεων.
  • Προώθηση και πώληση των προϊόντων της εταιρείας με βάση τις ανάγκες των πελατών.
  • Υποστήριξη στην προετοιμασία προσφορών και τη διεκπεραίωση παραγγελιών.
  • Εισαγωγή και έλεγχος δεδομένων στο σύστημα εμπορικής διαχείρισης της εταιρείας.
  • Συνεργασία με την αποθήκη για οργάνωση παραδόσεων.
  • Γνώση και συνεχή εκμάθηση των χαρακτηριστικών και προδιαγραφών των προϊόντων και των καταλόγων.

Απαραίτητα Προσόντα:

  •  Απόφοιτοι ΑΕΙ Σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, Τεχνικών Σχολών Ηλεκτρολογίας, Αυτοματισμού ή άλλης σχετικής κατευθύνσεως.
  • Προϋπηρεσία σε Πωλήσεις / Εξυπηρέτηση Πελατών (κατά προτίμηση σε αντίστοιχο κλάδο – Ηλεκτρολογικό και Βιομηχανικό Υλικό).
  • Ευχέρεια στη χρήση πληροφοριακών συστημάτων.
  • Καλή γνώση προγράμματος ERP και MS Office.
  • Γνώση του λογισμικού Softone θα εκτιμηθεί.
  • Άριστες επικοινωνιακές και διαπροσωπικές δεξιότητες.

Η εταιρεία προσφέρει:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.
  • Άριστες συνθήκες εργασίας σε ένα σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον.
  • Προοπτικές εξέλιξης σε μία σταθερά αναπτυσσόμενη εταιρεία.
  • Συνεχής εκπαίδευση και ανάπτυξη.

Αποστολή Βιογραφικού

Our client, a well known and rapidly growing Dental Medical Device company is looking for a results driven Field Sales Representative – reporting to the Marketing & Sales Director – to address customer needs within a specific region and generate new business opportunities.

The successful candidate will play a key role in increasing income and revenue by managing and negotiating with clients, identifying prospects and managing sales of products and services.

Responsibilities:

  • Act as a point of contact for existing and potential customers within assigned territory
  • Daily meetings with dentists
  • Present our products and services to prospective customers
    Identify customer needs, recommend and cross-sell products when appropriate
  • Meet personal and team sales targets
  • Attend conferences, seminars and networking events to build relationships and keep abreast of the latest developments
  • Stay up-to-date on market trends, competition, and industry developments
  • Provide regular reports on sales activities and results to management

Qualifications:

  • BSc in Marketing, Business Administration or a Diploma in Sales techniques is a plus
  • Previous experience on Dental Medical Devices will be an asset (not necessary)
  • Strong communication, negotiation and interpersonal skills
  • Ability to build and maintain relationships with potential clients
  • A desire to learn and grow in the sales field
  • Self-motivation and results drive
  • Ability to work independently and as part of a team

Αποστολή Βιογραφικού

Στο Jobistas αναζητάμε για λογαριασμό πελάτη μας, καταξιωμένης εταιρείας Ηλεκτρολογικού και Βιομηχανικού Υλικού, Σύμβουλο Πωλήσεων Ηλεκτρολογικού Υλικού, για το κατάστημα της εταιρείας στη Νέα Ερυθραία.

Οι κατάλληλοι υποψήφιοι πρέπει να έχουν ευχάριστο και επικοινωνιακό χαρακτήρα, ομαδικό πνεύμα, θετική διάθεση και ενθουσιασμό, ώστε να επιτυγχάνεται η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών που χαρακτηρίζει την εταιρεία.

Αρμοδιότητες

  • Εξυπηρέτηση πελατών, προώθηση και πώληση των προϊόντων της εταιρείας με βάση τις ανάγκες των πελατών.
  • Πρόταση εξατομικευμένων λύσεων στους πελάτες .
  • Υποδοχή και τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών.
  • Γνώση και συνεχή εκμάθηση των χαρακτηριστικών και προδιαγραφών των προϊόντων και των καταλόγων.
  • Υποστήριξη στην οργάνωση των χώρων του καταστήματος.
  • Συνεργασία με αποθήκη για οργάνωση παραδόσεων.

Απαραίτητα Προσόντα

  • Απόφοιτοι ΑΕΙ/ΤΕΙ/Τεχνικών Σχολών Ηλεκτρολογίας, Αυτοματισμού ή άλλης σχετικής κατευθύνσεως.
  • Προϋπηρεσία σε Πωλήσεις / Εξυπηρέτηση Πελατών (κατά προτίμηση σε αντίστοιχο κλάδο).
  • Ευχέρεια στη χρήση πληροφοριακών συστημάτων.
  • Άριστες επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες.
  • Θα εκτιμηθεί γνώση σε βιομηχανικό υλικό.

Παροχές

  • Άριστες συνθήκες εργασίας σε ένα σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον.
  • Προοπτικές εξέλιξης σε μία σταθερά αναπτυσσόμενη εταιρεία.
  • Συνεχής εκπαίδευση και ανάπτυξη

Αποστολή Βιογραφικού

Our client, a well known and rapidly growing Dental Medical Device company is looking for a Customer Service Representative – reporting to the Marketing & Sales Director – to receive customers orders, resolve customer inquiries and develop sales.

The successful candidate will be an excellent communicator who’s able to earn client trust and keep customer satisfaction at the core of every decision and behaviour.

Responsibilities:

  • Manage large amounts of inbound and outbound calls in a timely manner
  • Receive and record customer orders
  • Seize opportunities to upsell products when they arise
  • Respond to customer queries in a timely and accurate way to achieve satisfaction
  • Handle customer complaints and provide appropriate solutions
  • Build sustainable relationships and engage customers through open and interactive communication
  • Meet personal/customer service team qualitative and quantitative targets
  • Keep records of customer interactions and share with Sales and Marketing Team

Qualifications:

  • Experience in a customer support role
  • Strong interpersonal and communicational skills along with active listening
  • Customer orientation and adaptability to different personality types
  • Ability to remain calm under pressure
  • Analytical thinking and problem solving
  • Multitasking and organizational skills
  • Time management skills
  • Familiarity with CRM systems and practices

Αποστολή Βιογραφικού

To Jobistas αναζητά για λογαριασμό πελάτη του, λογιστικό γραφείο στη Δυτική Θεσσαλονίκη, Βοηθό Λογιστή.

Αρμοδιότητες

  • Τήρηση απλογραφικών/διπλογραφικών βιβλίων
  • Περιοδική τακτική ενημέρωση των πελατών για τα οικονομικά αποτελέσματα τους, καθώς και για τις φορολογικές και ασφαλιστικές τους υποχρεώσεις
  • Έλεγχος, Σύνταξη και Υποβολή των μηνιαίων φορολογικών δηλώσεων (ΦΠΑ , Παρακρατούμενων Φόρων, INTRASTAT κλπ)
  • Υποστήριξη στις εργασίες κλεισίματος χρήσης και των ετήσιων φορολογικών δηλώσεων (Έντυπα Ν , Ε3 κλπ)

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ οικονομικής ή λογιστικής κατεύθυνσης
  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση τουλάχιστον ένα έτος
  • Γνώση διπλογραφικών βιβλίων επιθυμητή
  • Πολύ καλή γνώση Microsoft office

Προσφέρεται

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Ευχάριστο και φιλικό περιβάλλον εργασίας
  • Ευκαιρία για εκμάθηση και επαγγελματική εξέλιξη

Αποστολή Βιογραφικού

Jobistas is seeking on behalf of its client, the fintech multinational company Ebury, a Sales Specialist!

Job Description:

About the Job

As a Sales Specialist, you will be a crucial contributor to the growth of Ebury, responsible for delivering a great experience for new customers. At every step, you’ll be supported by one of our Heads of Desk who have a vested interest in helping you perform and know first-hand what it takes to be successful in the role.

Responsibilities:

  • Researching and qualifying potential clients to build a database of leads. 
  • Use the phone to contact C-level executives of businesses across a diverse range of sectors. 
  • Learn about your clients’ businesses, building an understanding of their key challenges in order to educate them about how our solutions can help. 
  • Work closely with the team to build and present valuable FX solutions to clients in time learning how to develop these solutions yourself.


Why Join Ebury?

  • Industry-leading basic salary and the opportunity to quickly increase your earnings through a transparent commission scheme.
  • Rapid career progression and a range of structured career paths including leadership, account management and dealing.
  • Training and mentoring from some of the world’s most experienced and successful FX professionals.
  • International development opportunities include attending global boot camps.
  • Career development opportunities and support to relocate and work abroad.
  • Spacious and modern office


You…

  • Enjoy building new relationships and build rapport easily
  • Are ambitious and highly motivated to take your career into your own hand 
  • Have experience within a B2B or client-facing environment  
  • Speak fluent Greek and a business level of English 
  • Are interested in the financial markets 
  • Have excellent communication and interpersonal skills
  • Have a flexible mindset and a sense of urgency aligned with our fast-paced culture

Αποστολή Βιογραφικού

Αναζητούμε για λογαριασμό πελάτη μας, καταξιωμένης μεταποιητικής εταιρείας συσκευασιών, στην περιοχή των Γιαννιτσών, μηχανολόγο μηχανικό, με αρμοδιότητες τις επισκευές και συντηρήσεις του μηχανολογικού εξοπλισμού και τη διαρκή αναβάθμιση των διαδικασιών της παραγωγικής διαδικασίας.  

  Κύριες Αρμοδιότητες:

  • Προγραμματισμός των εργασιών συντήρησης και των ολικών επισκευών
  • Μηχανολογικός σχεδιασμός αγορών εξοπλισμού και αξιολόγηση των υποψήφιων προμηθευτών
  • Μηχανολογικός σχεδιασμός εντολών παραγωγής για προϊόντα που κατασκευάζει η ίδια η εταιρεία καθώς και συμμετοχή στον σχεδιασμό νέων προϊόντων
  • Διαχείριση προσφορών και παραγγελιών για τα απαιτούμενα υλικά των εργασιών συντήρησης
  • Ενεργή συμμετοχή στη διάγνωση και επίλυση των βλαβών και γενικότερα των τεχνικών αναγκών του εργοστασίου
  • Ενημέρωση του ημερολογίου συντηρήσεων με άμεση καταγραφή των εργασιών αλλά και των προβλημάτων και των γενικότερων ευρημάτων
  • Προσφορά της τεχνογνωσίας, στους εργαζομένους της παραγωγής, για τη διασφάλιση του σωστού τρόπου χρήσης του εξοπλισμού

Απαραίτητα και επιθυμητά προσόντα:

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ Μηχανολόγου Μηχανικού
  • Καλή γνώση Αγγλικής Γλώσσας (γραπτό, προφορικό λόγο & τεχνική ορολογία)
  • Καλή γνώση μηχανολογικών σχεδίων (απαραίτητη γνώση AutoCad και επιθυμητή γνώση Solidworks)
  • Επιθυμητή εμπειρία περίπου τριών ετών σε αντίστοιχη θέση βιομηχανικού περιβάλλοντος
  • Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις

Παροχές:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Σύγχρονος μηχανολογικός εξοπλισμός για τις βασικές αλλά και τις βοηθητικές λειτουργίες της παραγωγικής διαδικασίας.
  • Συνεχής εκπαίδευση σε συνεργασία με τους εξωτερικούς συνεργάτες και προμηθευτές της εταιρείας.
  • Διατίθεται γραφειακός χώρος εργασίας για το Έρευνα και Ανάπτυξη σκέλος της θέσης.
  • Φιλικό και προσιτό περιβάλλον μικρομεσαίας οικογενειακής επιχείρησης.

Η θέση αφορά 5ημερη, 8ωρη εργασία από Φεβρουάριο μέχρι τέλος Απριλίου και από Μάϊο έως Ιανουάριο 6ημερη, 46ωρη εργασία. ΔΕ- ΠΑ 08:00-16:00 και ΣΑ 08:00-14:00, όπου στις 6 επιπλέον ώρες θα προστίθεται η προσαύξηση της υπερεργασίας.


Αποστολή Βιογραφικού

Αναζητούμε για λογαριασμό πελάτη μας, καταξιωμένης εταιρείας παραγωγής και επεξεργασίας Πλαστικών, Υπεύθυνο/η Παραγωγής.

Κύριες Αρμοδιότητες:

  • Οργάνωση & Ανάπτυξη των εργασιών
  • Προγραμματισμός Παραγωγής (Μηχανών, Υλικών, κλπ)
  • Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού
  • Αλλαγές, ρυθμίσεις μηχανών παραγωγής
  • Δοκιμές καλουπιών
  • Άμεση συνεργασία με Διοίκηση, Υπεύθυνο Μηχανουργείου, Υπεύθυνη Εμπορικής Διαχείρισης, Ποιότητας και τμήμα Ανακύκλωσης


Προφίλ:

  • Πτυχιούχος ΑΕΙ – ΤΕΙ Μηχανολόγου ή άλλου πτυχίου τεχνικής κατεύθυνσης επιθυμητό
  • Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση
  • Ικανότητες οργάνωσης και αποτελεσματικής διαχείρισης προσωπικού


Παροχές

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Extra παροχές
  • Προοπτικές Εξέλιξης

Αποστολή Βιογραφικού

Our client, a well-known and rapidly growing FMCG company, with national presence is currently looking for a Marketing & Communications leader - reporting to the Commercial Director - to take on this role with minimum of 7+ years of experience. They will have confirmed experience in business and people management as well as proven track records of strategic ability, inspiring others, results delivery and success managing all aspects of marketing mix.

Main Responsibilies:

  • Formulation of marketing strategy & 360° plan in accordance with company’s vision and commercial growth plans.
  • Organize corporate events to promote new products
  • Design and implementation of CSR activities within the given company’s Sustainability Growth context.
  • Full ownership of Press releases, Advertorials, Corporate presentations & participation in Exhibitions & Conferences (Local & International)
  • Creation of Trade Marketing Plan & POP materials for Off Trade & On Trade channels in collaboration with sales.
  • Design, creation and Implementation of all Digital Campaigns in Facebook & Google Ads including SEO/SEM, Newsletter, Email marketing, & Display in collaboration with the Agency.
  • Coordination and guidance of a team (internal/external) with dynamic roles in the fields of Content Marketing, Creative, Digital Marketing/Performance, Web Development & Corporate Communications/PR.
  • Full Marketing P/L ownership, ROI of proposed actions and management reporting
  • Develops all the necessary reports for the overall monitoring of the department's qualitative and quantitative goals
  • Coaching and team individual development plan for growth according to company values.
  • Process management and evolvement to better monitor performance and transparency of actions / results towards corporate goals.

Qualifications:

  • Minimum of 7+ years of experience in similar role.
  • You must be agile and eager to collaborate closely with the Sales Team and supportive functions.
  • Fluency in Greek & English is required
  • Strategic thinking with an ability to encourage creative and innovative approach to communication.
  • Excellent organization skills and business insights analysis.
  • Excellent communication skills that will inspire peers and team.
  • You must be commercially well-rounded and financially aware, with strong business acumen.
  • Proved experience on setup, management and continuous improvement of ad campaigns in Google Ads & Facebook Ads with the ability to measure and evaluate performance (ROI & KPIs).

Αποστολή Βιογραφικού

We are currently seeking to recruit on behalf of our client, a leading company in the Auditing, Tax and Consulting Services, an Audit Assistant Manager, in Athens!

As an Audit Assistant Manager, you will be responsible for managing day-to-day audit operations, coordinating client engagements, and providing support to the management team. This possition has a wide range of assighments including consulting, certification of development law expenses and convertion of entities.

Requirements

  • 5 years of solid work experience in audit firms
  • University Degree in: Accounting / Auditing / Finance / Economics / Business Administration
  • Professional certifications (CPA, ACCA, ACA) are a plus
  • Excellent communication skills – both written and oral Greek and English, Proficiency or equivalent
  • Strong personality with excellent presentation skills
  • Ability to work independently and collaboratively
  • Attention to detail and accuracy

Αποστολή Βιογραφικού

To Jobistas αναζητά για λογαριασμό πελάτη του, καταξιωμένο όμιλο παραγωγής λογισμικού και ολοκληρωμένων πληροφοριακών συστημάτων, άτομο για θέση Βοηθού Λογιστή/ριας για το εσωτερικό λογιστήριο του ομίλου.

Αρμοδιότητες

  • Να διαχειρίζεται την ορθή και συστηματική συγκέντρωση, επεξεργασία και τήρηση όλων των οικονομικών και λογιστικών στοιχείων
  • Να διενεργεί τους μηνιαίους ελέγχους ισοζυγίων
  • Εξασφαλίζει τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς του ΚΒΣ και την έγκαιρη καταβολή των φορολογικών και ασφαλιστικών υποχρεώσεων
  • Να διενεργεί τον ημερήσιο έλεγχο ταμείου και των τραπεζών και ελέγχει αν συμφωνούν το λογιστικό υπόλοιπο
  • Να ελέγχει τα υπόλοιπα πελατών και αν τηρούνται οι όροι πληρωμής
  • Να ελέγχει τις περιοδικές απογραφές και εκτιμήσεις των παγίων
  • Να διαχειρίζεται την εκτέλεση των διαδικασιών και την τήρηση των υποχρεώσεων που προκύπτουν από την Εργατική Νομοθεσία, τον Κανονισμό της εταιρείας και τις Διοικητικές διαδικασίες που διέπουν την εταιρεία.
  • Να συνεργάζεται με την ομάδα του HR για τις προσλήψεις, αποχωρήσεις και μετακινήσεις εργαζομένων
  • Να εκδίδει και να ελέγχει τη μισθοδοσία του προσωπικού


Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο στα Οικονομικά ή τη Λογιστική
  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση εργασίας
  • Καλή γνώση της λογιστικής και φορολογικής νομοθεσίας
  • Άριστη γνώση Γενικής και Αναλυτικής Λογιστικής, Φορολογικών θεμάτων, Οικονομικής Ανάλυσης και Προϋπολογισμού
  • Καλή χρήση της Αγγλικής γλώσσας (τόσο γραπτά, όσο και προφορικά)
  • Πολύ καλή γνώση MS Office
  • Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για άνδρες)


Προσφέρονται:

  • Επαγγελματική εμπειρία σε ένα σύγχρονο, δημιουργικό και ανοιχτό περιβάλλον εργασίας  
  • Δομημένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα ένταξης, 6μηνης διάρκειας
  • Συνεχή εκπαίδευση σε νέες τεχνολογίες και μεθοδολογίες
  • Συμμετοχή σε πρόγραμμα πρόσθετης Ιατροφαρμακευτικής Ασφάλειας
  • Συμμετοχή σε ομαδικό πρόγραμμα πρόσθετης Συνταξιοδότησης
  • Εταιρικές παροχές (προγράμματα γυμναστικής, διατροφολόγο, ομαδικές δραστηριότητες, εκδρομές κλπ.)


Αποστολή Βιογραφικού

Our client, a well established food production company is looking for a competent Exports Sales Manager. This person will be reporting to the Sales Manager and will be responsible for the monitoring of current export business in a selection of markets and the development of new ones.

The successful candidate will be expected to be passionate about export business and to have an in depth knowledge of international trade.

Responsibilities:

  • Analyzing current business operations and constantly exploring ways to maximize sales and profitability while minimizing costs
    Implementing the company’s business development and marketing strategies on an international level and managing market expansion
  • Identifying new business opportunities and developing objectives and time plan for entry into new foreign markets
  • Establish and manage relationships with international partners, including distributors, agents and vendors across a variety of client bases and cultures
  • Monitor international regulations and compliance requirements
  • Liaise with customs authorities and other government bodies to ensure compliance with regulations
  • Monitor market trends, competitor activities and customer feedback
  • Keeping good track of sales and business development
  • Develop and implement continuous improvement initiatives to optimize export operations

Qualifications:

  • Bachelor’s Degree in Business Administration or in a related field
    Postgraduate studies in the field of International Business are desirable
  • At least 5 years of related experience in exports sales of food products
  • Ability to understand local laws and regulations across international food industry
  • Fluency in English
  • Knowledge of more than one foreign languages will be considered an advantage
  • Excellent sales and negotiation skills
  • Strong presentational and communication skills
  • Availability to travel frequently

Αποστολή Βιογραφικού

Our client a leading company of Health & Safety Advisory Services is looking for an Account Manager for the Sales Department of the Commercial Division.

The Account Manager will be responsible for attracting new customers and the development of the company's existing customer base, ensuring maximum customer satisfaction and optimal communication of Health & Safety values in all organizations.

Responsibilities:

  • Build and maintain strong, long-lasting client relationships
    Investigate customer needs and monitor sales cycle
  • Design solutions to meet customer needs in collaboration with Operations department
  • Serve as the lead point of contact for all customer experience and complaints management matters
  • Collaborate with sales team to identify and grow opportunities
  • Converting leads – cross selling-upselling
  • Ensure profitability and revenue growth
    Implementing commercial policy and participating in commercial campaigns
  • Participate in tender procedures / RFP’s
  • Monitor contracts’ execution

Qualifications:

  • Excellent knowledge of sales & trading techniques
  • Proven experience of B2B professional services sales
  • 3-7 years of professional experience in similar sales positions
  • Desired postgraduate degree in Engineering or Financial field
  • Strong communication, negotiation and interpersonal skills
  • Customer orientation
  • Ability to effectively manage & solve problems
  • Analytical and critical thinking
  • Teamworking and cooperative mindset
  • Fluency in English
  • Excellent knowledge of MS Office (word, excel, PowerPoint)

Benefits:

  • Competitive remuneration scheme
  • Access to a large network of firms
  • Multiple benefits
  • Pleasant environment with continuous training and development

Αποστολή Βιογραφικού

To Jobistas αναζητά για λογαριασμό πελάτη του, καταξιωμένης εμπορικής εταιρείας market leader στον κλάδο της με έδρα στις Αχαρνές, Senior Accountant.

Αρμοδιότητες

  • Έλεγχος και επίβλεψη της ορθής λειτουργίας του λογιστηρίου
  • Συμμετοχή σε όλο το φάσμα των εργασιών του λογιστηρίου και συνεχής προσπάθεια βελτίωσης και αναβάθμισης του επιπέδου
  • Τήρηση Βιβλίων Γ΄ Κατηγορίας
  • Έκδοση οικονομικών καταστάσεων
  • Σύνταξη περιοδικών αναφορών προς την διοίκηση
  • Επικοινωνία με χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και δημόσιες υπηρεσίες
  • Συμμετοχή και υποστήριξη στις εργασίες κλεισίματος και έκδοσης οικονομικών αποτελεσμάτων
  • Παρακολούθηση ταμείου
  • Παρακολούθηση αποθήκης

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ οικονομικής ή λογιστικής κατεύθυνσης
  • Μεταπτυχιακό στην Λογιστική, Ελεγκτική ή Χρηματοοικονομικά επιθυμητό
  • Κάτοχος άδειας Ά τάξης Λογιστή επιθυμητό
  • Καλή γνώση αγγλικών
  • Πολύ καλή γνώση Microsoft office
  • Γνώσεις μισθοδοσίας επιθυμητές
  • Καλή γνώση των ΕΛΠ και της φορολογικής νομοθεσίας
  • Υπευθυνότητα και ικανότητα ανάληψης ευθυνών

Προσφέρονται:

  • Ανταγωνιστικές Οικονομικές Αποδοχές
  • Δυναμική και ευχάριστη εργασιακή ατμόσφαιρα
  • Προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης

Αποστολή Βιογραφικού

Jobistas is seeking on behalf of its client, the fintech multinational company Ebury, a Business Developer!

Job Description:

About the Job

As a Business Developer, you will be a crucial contributor to the growth of Ebury, responsible for delivering a great experience for new customers. At every step, you’ll be supported by one of our Heads of Desk who have a vested interest in helping you perform and know first-hand what it takes to be successful in the role.

Responsibilities:

  • Researching and qualifying potential clients to build a database of leads.
  • Use the phone to contact C-level executives of businesses across a diverse range of sectors.
  • Learn about your clients’ businesses, building an understanding of their key challenges in order to educate them about how our solutions can help.
  • Work closely with the team to build and present valuable FX solutions to clients in time learning how to develop these solutions yourself.

Why Join the Company?

  • Industry-leading basic salary and the opportunity to quickly increase your earnings through a transparent commission scheme.
  • Rapid career progression and a range of structured career paths including leadership, account management and dealing.
  • Training and mentoring from some of the world’s most experienced and successful FX professionals.
  • International development opportunities include attending global boot camps.
  • Career development opportunities and support to relocate and work abroad.
  • Spacious and modern office

You…

  • Enjoy building new relationships and build rapport easily
  • Are ambitious and highly motivated to take your career into your own hand
  • Have experience within a B2B or client-facing environment
  • Speak fluent English
  • Are interested in the financial markets
  • Have excellent communication and interpersonal skills
  • Have a flexible mindset and a sense of urgency aligned with our fast-paced culture

Αποστολή Βιογραφικού

To Jobistas αναζητά για λογαριασμό πελάτη του, εταιρείας που δραστηριοποιείται στο χώρο της παραγωγής και εμπορίας τροφίμων Sales Representative για την περιοχή της Αθήνας.

Ο κατάλληλος/η υποψήφιος/α χρειάζεται να διαθέτει πελατοκεντρική φιλοσοφία και εμπορική αντίληψη, επικοινωνιακό ταλέντο και ικανότητες διαπραγμάτευσης.

Καθήκοντα:

  • Ανάπτυξη πελατολογίου
  • Διαχείριση σχέσεων με υφιστάμενους και νέους πελάτες
  • Εντοπισμός και επίλυση προβλημάτων
  • Επίτευξη στρατηγικών και εμπορικών στόχων της εταιρείας
  • Παρακολούθηση της απόδοσης υφιστάμενων πελατών

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Επιθυμητές οι σπουδές ΑΕΙ/ΤΕΙ/Κολλέγιο/ΙΕΚ, ιδανικά σε Διοίκηση Επιχειρήσεων ή Τουριστικών Επαγγελμάτων
  • Επιθυμητή η εργασιακή εμπειρία σε ανάλογη θέση στον κλάδο των τροφίμων
  • Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας και χειρισμού εφαρμογών MS Office, CRM, ERP
  • Παροχή συνεχούς πληροφόρησης μέσω reports στο Εμπορικό τμήμα
  • Διαπραγματευτικές και οργανωτικές ικανότητες
  • Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες

Παροχές εταιρείας:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Αυτοκίνητο, Κινητό, Laptop

Αποστολή Βιογραφικού

Our client, a well known and rapidly growing Dental Medical Device company is looking for a Logistics & Customer Support Specialist to support the sales department, manage customers orders, and achieve the effective distribution of goods.

The successful candidate will be well-organized and will ensure our customers receive the right orders on time.

Responsibilities

  • Excellent Customer Service with essential knowledge of the company's products, continuous training and updates
  • Support in the management of incoming phone calls of the Sales department, when needed
  • Registration and collection of orders (picking/packing)
  • Monitoring customer satisfaction and providing after-sales support
  • Diagnose problems, generate new ideas and implement operational efforts to improve customer experience (customer journey) and excellent operations
  • Prepare shipping documents (like invoices, purchase orders and bills of lading)
  • Product inventories and stock control
  • Management of driver routes and tracking of orders to ensure timely deliveries
  • Informing the Quality & Qualifications department of problems encountered by customers
  • Receiving & entering supplier orders

Qualifications

  • BSc in Business Administration, supply chain management or relevant field
  • 2 – 3 years of proven experience as logistics specialist or similar role
  • Experience in customer service will be an asset
  • Knowledge of laws, regulations and ISO requirements
  • Working knowledge of Soft1 ERP or other ERP
  • Outstanding organizational and time-management abilities
  • Strong interpersonal and communicational skills
  • Ability to solve problems and work efficiently with cross-functional teams

Benefits

  • Pleasant and dynamic working environment in a new team of highly qualified professionals
  • Work with innovative products
  • Satisfactory remuneration package

Αποστολή Βιογραφικού

To Jobistas αναζητά για λογαριασμό πελάτη του, μεγάλης και καταξιωμένης εταιρείας τροφίμων στην ευρύτερη περιοχή της Καρδίτσας Maintenance Manager.

Αρμοδιότητες:

  • Προγραμματισμός συντηρήσεων, δημιουργία και εφαρμογή του πλάνου
  • Επίλυσης προβλημάτων τεχνικής φύσης
  • Βελτιστοποίηση των παραγωγικών διαδικασιών
  • Μέτρηση δεικτών συντήρησης και βλαβών
  • Επίβλεψη, καθοδήγηση και εκπαίδευση του τεχνικού προσωπικού
  • Ικανότητα συνεργασίας και διαχείρισης ομάδων εργασίας


Βασικές Απαιτήσεις :

  • Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση
  • Πτυχίο Μηχανικού - ιδανικά Πολυτεχνικής Σχολής
  • Ικανότητα ορθής διαχείρισης χρόνου και ανάθεσης αρμοδιοτήτων
  • Ικανότητα γρήγορης επέμβασης και επίλυσης τεχνικής φύσης προβλημάτων


Παροχές:

  • Υψηλές αποδοχές
  • Ευκαιρίες εξέλιξης σε ένα πολύ δυναμικό και συνεχώς αναπτυσσόμενο περιβάλλον


Αποστολή Βιογραφικού

Contact us!
Discover your next opportunity

Stay in touch with our newsletter

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

Copyright © 2025 | jobistas.gr. All Rights Reserved. Designed by Banana Studios

Find us on: