Employer Branding σε εποχή «ταλέντων σε έλλειψη»

Η αγορά εργασίας έχει αλλάξει ριζικά. Οι επιχειρήσεις σήμερα δεν αναζητούν απλώς προσωπικό αναζητούν ταλέντα. Κι αυτά τα ταλέντα είναι λιγότερα, πιο απαιτητικά και πιο επιλεκτικά από ποτέ. Στην «εποχή της έλλειψης», το employer branding δεν είναι απλώς μια καμπάνια προβολής, αλλά μια ουσιαστική στρατηγική που μπορεί να καθορίσει αν μια εταιρεία θα καταφέρει να προσελκύσει και να κρατήσει τους σωστούς ανθρώπους.

Από το CV στην εμπειρία

Οι υποψήφιοι σήμερα δεν ψάχνουν απλώς για έναν μισθό και μια θέση εργασίας. Θέλουν να ενταχθούν σε έναν οργανισμό που τους εκφράζει, που σέβεται τις αξίες τους και τους δίνει χώρο να αναπτυχθούν. Γι’ αυτό και το employer branding δεν αφορά μόνο τις αγγελίες ή τα posts στα social media, αλλά το πώς μια εταιρεία «αφηγείται» την κουλτούρα της, πώς συμπεριφέρεται στους ανθρώπους της και πώς μεταφράζει το όραμά της σε καθημερινή πράξη.

Γιατί είναι πιο κρίσιμο από ποτέ

Η έλλειψη ταλέντων κάνει τον ανταγωνισμό σκληρό. Όταν οι υποψήφιοι έχουν πολλές επιλογές, αυτό που κάνει τη διαφορά δεν είναι μόνο το ύψος του πακέτου αποδοχών, αλλά το συνολικό employee experience: το περιβάλλον, οι προοπτικές εξέλιξης, η αίσθηση ασφάλειας και αναγνώρισης. Ένα ισχυρό employer brand λειτουργεί σαν «μαγνήτης» που προσελκύει τους καλύτερους υποψήφιους πριν καν αυτοί στείλουν αίτηση.

Πώς χτίζεται στην πράξη

Η στρατηγική employer branding ξεκινά από μέσα. Οι ίδιοι οι εργαζόμενοι είναι οι πιο αυθεντικοί πρεσβευτές μιας εταιρείας. Όταν νιώθουν ότι εκτιμώνται, ότι έχουν φωνή και ότι η δουλειά τους έχει νόημα, το επικοινωνούν αυθόρμητα προς τα έξω. Παράλληλα, η διαφάνεια στις διαδικασίες πρόσληψης, η σαφήνεια στις προσδοκίες και η συνεχής επένδυση στην ανάπτυξη των ανθρώπων δημιουργούν το υπόβαθρο για ένα employer brand που εμπνέει εμπιστοσύνη.

Παραδείγματα που ξεχωρίζουν

Πολλές μεγάλες εταιρείες έχουν επενδύσει συστηματικά στο employer branding, παρουσιάζοντας ανοιχτά τις ιστορίες των εργαζομένων τους, δείχνοντας πώς ενισχύουν τη διαφορετικότητα ή πώς στηρίζουν την ψυχική υγεία. Ακόμα και μικρότερες επιχειρήσεις, όμως, μπορούν να χτίσουν δυνατό brand προβάλλοντας την αμεσότητα, την ευελιξία και τις προσωπικές σχέσεις που αναπτύσσουν με το προσωπικό τους.

Σε μια εποχή όπου τα ταλέντα είναι σπάνια και οι απαιτήσεις τους υψηλές, το employer branding αποτελεί στρατηγικό πλεονέκτημα. Δεν είναι επικοινωνιακό τρικ, αλλά υπόσχεση που πρέπει να τηρείται καθημερινά. Και όσο πιο αυθεντικά και συνεκτικά «αφηγείται» μια εταιρεία την κουλτούρα της, τόσο πιο εύκολα θα προσελκύσει τους ανθρώπους που θα τη βοηθήσουν να αναπτυχθεί.

Ελάτε σε επαφή μαζί μας, να εξετάσουμε πώς μπορούμε να συνεργαστούμε για την κατάλληλη στελέχωση της εταιρεία σας.

Contact us!

Stay in touch with our newsletter

Copyright © 2024 | jobistas.gr. All Rights Reserved. Designed by Banana Studios

Find us on: