Υποδείγματα Αγγελιών

Παρακάτω μπορείτε να δείτε παραδείγματα αγγελιών για κάποιες βασικές ειδικότητες και να τα χρησιμοποιήσετε για την δική σας αγγελία εργασίας. Μπορείτε απλώς να κάνετε αντιγραφή/επικόλληση το υπόδειγμα που ταιριάζει περισσότερο στην αγγελία που θέλετε να ανεβάσετε και να την προσαρμόσετε αναλόγως προσθέτοντας/αφαιρώντας ότι εσείς θέλετε!

Μπορείτε επίσης να πάρετε ιδέες για τα απαραίτητα ή τα επιθυμητά προσόντα που θέλετε να έχει ο υποψήφιος για τη θέση που θέλετε να καταχωρήσετε αγγελία!

Ζητείται Βοηθός Λογιστή για πλήρη απασχόληση σε λογιστικό γραφείο/εμπορική εταιρία/βιομηχανία/εταιρία τροφίμων στην περιοχή του Μοσχάτου.

 

Αρμοδιότητες

 

  • Συγκέντρωση, έλεγχος και καταχώρηση παραστατικών
  • Καταχώρηση και συμφωνία τραπεζών
  • Παρακολούθηση αδειών
  • Συμφωνία πελατών-προμηθευτών και ορθή παρακολούθηση των υπολοίπων
  • Τήρηση Βιβλίων Γ΄ Κατηγορίας 
  • Ενημέρωση και έλεγχος των καρτελών πελατών, προμηθευτών
  • Συνεργασία με τον εξωτερικό Λογιστή για τον υπολογισμό ΦΠΑ και λοιπών φόρων, καθώς και δηλώσεις listing, intrastat κλπ
  • Επικοινωνία με χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και δημόσιες υπηρεσίες 
  • Συμμετοχή και υποστήριξη στις εργασίες κλεισίματος και έκδοσης οικονομικών αποτελεσμάτων
  • Τήρηση ταμείου
  • Εξωτερικές εργασίες

 

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ οικονομικής ή λογιστικής κατεύθυνσης
  • Επιθυμητή προυπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
  • Καλή γνώση αγγλικών
  • Πολύ καλή γνώση Microsoft office
  • Γνώσεις μισθοδοσίας
  • Καλή γνώση των ΕΛΠ και της φορολογικής νομοθεσίας

Δυνατότητα εργασίας υπό απαιτητικές συνθήκες

Ζητείται Βοηθός λογιστή/Λογιστής για πλήρη απασχόληση σε λογιστικό γραφείο στους Αμπελόκηπους.

 

Αρμοδιότητες

 

  • Τακτικές επισκέψεις στην έδρα των εταιριών για επίβλεψη των λογιστικών εργασιών (Έλεγχος καταχωρήσεων , συμφωνίες εμπορικού-λογιστικού κυκλώματος, καταχωρήσεις σε βιβλία Γ' κατηγορίας, Μητρώο Παγίων , κλπ)
  • Τήρηση απλογραφικών/διπλογραφικών βιβλίων
  • Περιοδική τακτική ενημέρωση των πελατών για τα οικονομικά αποτελέσματα τους , καθώς και για τις φορολογικές και ασφαλιστικές τους υποχρεώσεις
  • Έλεγχος ,Σύνταξη και Υποβολή των μηνιαίων φορολογικών δηλώσεων (ΦΠΑ , Παρακρατούμενων Φόρων , INTRASTAT κλπ ) ,
  • Υποστήριξη στις εργασίες κλεισίματος χρήσης, σύνταξη Ισολογισμού και υποβολή των ετήσιων φορολογικών δηλώσεων (Έντυπα Ν , Ε3 κλπ)
  • Εξωτερικές εργασίες

 

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ οικονομικής ή λογιστικής κατεύθυνσης
  • Μεταπτυχιακό στην Λογιστική, Ελεγκτική ή Χρηματοοικονομικά
  • Επιθυμητή προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
  • Γνώσεις τήρησης διπλογραφικών βιβλίων
  • Πολύ καλή γνώση Microsoft office

Από εμπορική εταιρία στον Πειραιά ζητείται υπάλληλος για το τμήμα αγορών.

 

Αρμοδιότητες

 

  • Οργάνωση και συντονισμός αγορών. Εύρεση και αξιολόγηση προμηθευτών και καθημερινή επικοινωνία μαζί τους.
  • Διαχείριση και καταχώρηση εισαγωγών
  • Έλεγχος και καταχώρηση παραστατικών
  • Παρακολούθηση και συμφωνία υπολοίπων προμηθευτών
  • Λοιπές εργασίες συντονισμού τμήματος αγορών
  • Παρακολούθηση αποθήκης και μέριμνα για την πληρότητα πρώτων υλών και αναλωσίμων

 

Απαραίτητα Προσόντα

  • Επιθυμητές σπουδές ΑΕΙ/ΤΕΙ
  • Άριστη γνώση Η/Υ και συστημάτων ERP
  • Καλή γνώση αγγλικών
  • Δεύτερη ξένη γλώσσα επιθυμητή
  • Άριστη γνώση Microsoft office

Από μεγάλη βιομηχανία στην Δυτική Θεσσαλονίκη ζητείται υπάλληλος τιμολόγησης.

 

Αρμοδιότητες

 

  • Εξυπηρέτηση παραγγελιών πελατών του εξωτερικού από την καταχώρησή τους μέχρι και την τιμολόγηση των προϊόντων με όλες τις απαραίτητες εξαγωγικές διαδικασίες
  • Συντονισμός μεταφορικών εταιριών και διεκπεραίωση εκτελωνιστικών διαδικασιών
  • Άνοιγμα νέων αγορών και επίτευξη εμπορικών στόχων

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ
  • Εμπορική αντίληψη
  • Άριστη γνώση αγγλικών
  • Άριστη γνώση Microsoft office
  • Οργανωτικές ικανότητες

Από μεγάλη βιομηχανία τροφίμων στην Ανατολική Αττική ζητείται Εμπορικός Διευθυντής.

 

Αρμοδιότητες

 

  • Διαχείριση υφιστάμενου πελατολογίου
  • Διοίκηση και συντονισμός ομάδας, επίβλεψη, κατεύθυνση
  • Αποτελεσματική επικοινωνία με τους πωλητές και τα άλλα τμήματα της εταιρείας
  • Άμεση συνεργασία με τη διοίκηση για το σχεδιασμό και την υλοποίηση της στρατηγικής ανάπτυξης της εταιρίας.
  • Ανάπτυξη πελατολογίου, προώθηση υπηρεσιών σε νέους και υφιστάμενους πελάτες, δημιουργία νέων αγορών

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ
  • Προϋπηρεσία σε διευθυντική θέση
  • Γνώση αγγλικών
  • Άριστη γνώση Microsoft office

Οργανωτικές ικανότητες

Από όμιλο επιχειρήσεων στην Σίνδο  ζητείται Εσωτερικός ελεγκτής.

 

Αρμοδιότητες

 

  • Μέριμνα για την συμμόρφωση της εταιρίας με σχετικούς κανόνες, νομοθεσίες και ρυθμίσεις
  • Αξιολόγηση της λειτουργικής και διοικητικής απόδοσης της εταιρίας
  • Μέριμνα για την αξιολόγηση και την βελτίωση του συστήματος εσωτερικού ελέγχου, των μηχανισμών διασφάλισης ποιότητας και των διαδικασιών εταιρικής διακυβέρνησης
  • Εντοπισμός και αξιολόγηση των κινδύνων

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ 
  • Επιθυμητές μεταπτυχιακές σπουδές στην Ελεγκτική/Χρηματοοικονομική
  • Θα εκτιμηθεί η κατοχή πρόσθετων επαγγελματικών πιστοποιήσεων εξωτερικού ή εσωτερικού ελεγκτή (CIA, A.C.C.A, Ι.Ε.Σ.Ο.Ε.Λ.)
  • Άριστη γνώση αγγλικών
  • Άριστη γνώση Microsoft office

Από μεγάλη βιομηχανική εταιρία στην Ανατολική Αττική  ζητείται Υπεύθυνος Logistics

 

Αρμοδιότητες

 

  • Διαχείριση εφοδιαστικής αλυσίδας
  • Συντονισμός και επίβλεψη της διαδικασίας διαχείρισης των αποθεμάτων και μέριμνα για την σωστή ποσότητα προϊόντων
  • Συντονισμός και βελτίωση του συστήματος μεταφορών
  • Οργάνωση της ομάδας της αποθήκης και συνεχής εκπαίδευση
  • Ορθή καταγραφή και παρακολούθηση των αποθεμάτων σε σύστημα ERP

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ 
  • Επιθυμητές μεταπτυχιακές σπουδές στα Logistics
  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
  • Άριστη γνώση αγγλικών
  • Άριστη γνώση Microsoft office
  • Εμπειρία σε συστήματα ERP
  • Διοικητικές ικανότητες

Από όμιλο επιχειρήσεων στην Δυτική Αττική ζητείται Marketing Assistant.

Αρμοδιότητες

  • Συμμετοχή σε έρευνες αγοράς και μελέτες ανάλυσης ανταγωνισμού
  • Κατάρτιση Marketing plan
  • Παρακολούθηση media plan και έλεγχος αποτελεσματικότητας
  • Συμμετοχή στη σύνταξη business plans
  • Διαχείριση ιστοσελίδας (δημιουργία & ανάρτηση υλικού, ενημέρωση βάσης δεδομένων εταιρικών Portal)
  • Διαχείριση εταιρικών Social Media
  • Σχεδιασμός & Υλοποίηση Digital Campaigns (SEO / SEM, Email/Database marketing, Social Media)
  • Σύνταξη και εικαστικό σχεδιασμό εταιρικών παρουσιάσεων, εντύπων, newsletter
  • Υποστήριξη & συμμετοχή στη διοργάνωση δράσεων δημοσιότητας και δημοσίων σχέσεων

Απαραίτητα Προσόντα

  • Εμπειρία (2) δύο ετών τουλάχιστον σε αντίστοιχη θέση
  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ με κατεύθυνση το Μάρκετινγκ
  • Μεταπτυχιακές σπουδές σε Marketing ή ΜΒΑ επιθυμητές
  • Εμπειρία σε έρευνες αγοράς και ανάλυση ανταγωνιστικού περιβάλλοντος
  • Εμπειρία στο Digital Marketing
  • Γνώσεις Facebook Ads, Google Analytics
  • Άριστη γνώση εφαρμογών Office (Word, Excel, Outlook, Powerpoint)
  • Γνώση λογισμικού επεξεργασίας εικόνας (Photoshop, Ιllustrator ή αντίστοιχο)
  • Εξοικείωση με CRM συστήματα, θα εκτιμηθεί

Άριστη γνώση αγγλικής γλώσσας

Ζητείται Λογιστής για πλήρη απασχόληση σε λογιστικό γραφείο/εμπορική εταιρία/βιομηχανία/εταιρία τροφίμων στην περιοχή της Σίνδου.

 

Αρμοδιότητες

 

  • Έλεγχος και επίβλεψη της ορθής λειτουργίας του λογιστηρίου ( καταχωρήσεις, συμφωνίες, αρχειοθέτηση κλπ)
  • Διαχείριση cash flow
  • Συμμετοχή σε όλο το φάσμα των εργασιών του λογιστηρίου και συνεχής προσπάθεια βελτίωσης και αναβάθμισης του επιπέδου.
  • Τήρηση Βιβλίων Γ΄ Κατηγορίας 
  • Έκδοση οικονομικών καταστάσεων
  • Σύνταξη περιοδικών αναφορών προς την διοίκηση
  • Επικοινωνία με χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και δημόσιες υπηρεσίες 
  • Συμμετοχή και υποστήριξη στις εργασίες κλεισίματος και έκδοσης οικονομικών αποτελεσμάτων
  • Παρακολούθηση ταμείου
  • Παρακολούθηση αποθήκης

 

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ οικονομικής ή λογιστικής κατεύθυνσης
  • Μεταπτυχιακό στην Λογιστική, Ελεγκτική ή Χρηματοοικονομικά
  • Επιθυμητή προυπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
  • Κάτοχος Ά τάξης Λογιστή
  • Καλή γνώση αγγλικών
  • Πολύ καλή γνώση Microsoft office
  • Γνώσεις μισθοδοσίας
  • Καλή γνώση των ΕΛΠ και της φορολογικής νομοθεσίας
  • Γνώση Διεθνών Λογιστικών Προτύπων
  • Δυνατότητα εργασίας υπό απαιτητικές συνθήκες
  • Υπευθυνότητα και ικανότητα ανάληψης ευθυνών

Οικονομικός διευθυντής

Ζητείται Οικονομικός Διευθυντής για πλήρη απασχόληση σε εμπορική εταιρία/βιομηχανία/εταιρία τροφίμων στην περιοχή της Σίνδου.

 

Αρμοδιότητες

 

  • Επίβλεψη λογιστηρίου και διασφάλιση ορθότητας καταχώρησης των λογιστικών πράξεων, τήρησης των διαδικασιών και εύρυθμης λειτουργίας 
  • Διαχείριση cash flow και οργάνωση πληρωμών προς προμηθευτές και δημόσιους φορείς
  • Σύνταξη ετήσιου budget και δημιουργία των απαραίτητων μηνιαίων αναφορών προς τη διοίκηση σε αυστηρά χρονικά deadlines 
  • Επικοινωνία και συνεργασία  με τους εξωτερικούς λογιστές καθώς και τους ορκωτούς ελεγκτές της εταιρίας
  • Βελτιστοποίηση της κερδοφορίας της εταιρίας
  • Σύνταξη περιοδικών αναφορών προς την διοίκηση
  • Εκπροσώπηση της εταιρίας έναντι φορέων και ιδρυμάτων
  • Συμμετοχή και επίβλεψη στις εργασίες κλεισίματος και έκδοσης οικονομικών αποτελεσμάτων

 

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ οικονομικής ή λογιστικής κατεύθυνσης
  • Μεταπτυχιακό στην Λογιστική, Ελεγκτική ή Χρηματοοικονομικά
  • Επιθυμητή προυπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
  • Αναπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας και διαπροσωπικών σχέσεων
  • Άριστη γνώση αγγλικών
  • Πολύ καλή γνώση Microsoft office
  • Υπευθυνότητα, διοικητικές και οργανωτικές ικανότητες

Από μεγάλη βιομηχανία στην Δυτική Θεσσαλονίκη ζητείται υπάλληλος τιμολόγησης.

 

Αρμοδιότητες

 

  • Έκδοση παραστατικών
  • Διαχείριση και συντονισμός παραγγελιών, επικοινωνία με πελάτες, μεταφορικές κλπ
  • Παρακολούθηση και συμφωνία υπολοίπων πελατών
  • Λοιπές εργασίες εμπορικού τμήματος

 

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ
  • Καλή γνώση αγγλικών
  • Πολύ καλή γνώση Microsoft office
  • Οργανωτικές ικανότητες

Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση

Από μεγάλη βιομηχανία στην Δυτική Θεσσαλονίκη ζητείται Διευθυντής Εξαγωγών.

 

Αρμοδιότητες

 

  • Ανάπτυξη πελατολογίου και αναγνώριση νέων επιχειρηματικών ευκαιριών στη διεθνή αγορά
  • Διοίκηση και συντονισμός του τμήματος εξαγωγών. Επίβλεψη και εκπαίδευση για την ορθή τήρηση όλων των εξαγωγικών διαδικασιών
  • Παρακολούθηση της αγοράς και του ανταγωνισμού
  • Άνοιγμα νέων αγορών και επίτευξη εμπορικών στόχων
  • Υποστήριξη και εξυπηρέτηση του υφιστάμενου πελατολογίου
  • Άμεση συνεργασία με τη διοίκηση για το σχεδιασμό και την υλοποίηση της στρατηγικής ανάπτυξης της εταιρίας

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ
  • Προϋπηρεσία τουλάχιστον 3 ετών ως υπεύθυνος εξαγωγών
  • Άριστη γνώση αγγλικών
  • Άριστη γνώση Microsoft office
  • Οργανωτικές ικανότητες
  • Δυνατότητα πραγματοποίησης ταξιδιών

Από εξαγωγική εταιρία στην Καβάλα ζητείται υπάλληλος γραφείου.

 

Αρμοδιότητες

 

  • Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών
  • Διαχείριση αλληλογραφίας
  • Έκδοση και καταχώρηση παραστατικών
  • Γραμματειακή υποστήριξη
  • Αρχειοθέτηση

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ επιθυμητό
  • Γνώση αγγλικών
  • Πολύ καλή γνώση Microsoft office
  • Μεθοδικότητα και οργανωτικές ικανότητες

Από όμιλο επιχειρήσεων στην Δυτική Αττική ζητείται Οικονομικός Αναλυτής.

 

Αρμοδιότητες

 

  • Σύνταξη και παρακολούθηση του ετήσιου προϋπολογισμού και Cash Flow της εταιρείας
  • Υποστήριξη στην κατάρτιση των χρηματοοικονομικών καταστάσεων των εταιριών του ομίλου βάσει ΔΛΠ και στη σύνταξη χρηματοοικονομικών αναλύσεων και αναφορών σε περιοδική βάση
  • Διαδικασία μηνιαίου κλεισίματος
  • Διαμόρφωση προτάσεων για βελτιώσεις στην οργάνωση των εργασιών και διαδικασιών
  • Επεξεργασία κοστολογικών δεδομένων

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ οικονομικής ή χρηματοοικονομικής κατεύθυνσης
  • Επιθυμητές μεταπτυχιακές σπουδές
  • Άριστη γνώση αγγλικών
  • Άριστη γνώση Microsoft office

Από μεγάλη εταιρία τροφίμων στην Ανατολική Αττική ζητείται Διευθυντής  Πωλήσεων.

Αρμοδιότητες

  • Σχεδιασμός σε συνεργασία με τη διοίκηση και εφαρμογή της στρατηγικής των πωλήσεων της εταιρίας για την επίτευξη του στόχου και την επέκταση της πελατειακής βάσης
  • Προετοιμασία ετήσιου προϋπολογισμού πωλήσεων και παρακολούθηση υλοποίησης
  • Διαχείριση σε προσωπικό επίπεδο και διοργάνωση τακτικών συναντήσεων με τους μεγάλους πελάτες
  • Παρακολούθηση και ανάλυση τάσεων αγοράς
  • Προτάσεις και υλοποίηση τρόπων αντιμετώπισης του ανταγωνισμού
  • Επίβλεψη, συντονισμός και καθοδήγηση ομάδας πωλητών
  • Δημιουργία και παρακολούθηση report βασικών δεικτών απόδοσης (KPIs)

Απαραίτητα Προσόντα

  • Άριστη επικοινωνιακή και οργανωτική ικανότητα
  • Τουλάχιστον 6ετής μπειρία στον χώρο των πωλήσεων
  • Διαπραγματευτικές ικανότητες
  • Δυναμική προσωπικότητα
  • Πνεύμα ομαδικής εργασίας
  • Ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών
  • Ικανότητα εργασίας υπό πίεση χρόνου

Από όμιλο επιχειρήσεων στην Δυτική Αττική ζητείται HR Manager.

 

Αρμοδιότητες

 

  • Προγραμματισμός και πρόβλεψη των άμεσων και μελλοντικών αναγκών της εταιρείας σε ανθρώπινο δυναμικό σε συνεργασία με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο
  • Δημιουργία ενός προγράμματος πρόσληψης, δοκιμής και συνεντεύξεων και διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού
  • Δημιουργία κινήτρων και στόχων για το προσωπικό
  • Διενέργεια συνεντεύξεων
  • Οργάνωση στρατηγικών ανάπτυξης και κατάρτισης του προσωπικού

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ Οικονομικών ή Διοίκησης Επιχειρήσεων
  • Επιθυμητές μεταπτυχιακές σπουδές
  • Άριστη γνώση αγγλικών
  • Άριστη γνώση Microsoft office
  • Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες
Contact with us!
Discover your next opportunity

Stay in touch with our newsletter

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Copyright © 2024 | jobistas.gr. All Rights Reserved. Designed by Banana Studios

Find us on: